مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان خبر داد؛

انجام ۱۷ عملیات توسط آتش نشانان همدانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار و ۱۷ عملیات امداد و نجات انجام شده است.

انجام ۱۷ عملیات توسط آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در روز گذشته، ۱۷ عملیات اطفاءحریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی بیان کرد: در روز گذشته، شهروندان ۵۵۸ مورد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس ۲۰ مورد منجر به عملیات، ۵ تماس مشاوره و راهنمایی، ۵۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۸۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۱۷ مورد آتش سوزی شامل ۱۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه، جاده مزدقینه، قاسم آباد، میدان سپاه، بلوار شاهد، بلوار نجفی، شهرک مدنی، بلوار فرودگاه، بلوار احمدی روشن، حریق منزل در بلوار شاهد، حریق چوب بری در حصار حاج شمسعلی و حریق ضایعات در ۲۴ متری صنعت بوده است.

بیاناتی با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات تصریح کرد: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در جاده فقیره، مهار حیوانات در بلوار بعثت و رفع آبگرفتگی در خیابان بوعلی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان با اشاره به اینکه در عملیات‌های انجام شده یک نفر توسط آتش نشانان نجات یافته است، توصیه کرد: از برپایی آتش در نزدیک مراتع، مزارع و باغات خودداری کنید.

انتهای پیام/د.ا

وقوع ۱۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.