پیوستن ۷۰ واحد تولیدی دیگر به مشترکان گاز در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری، با گازدار شدن ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی استان، تعداد واحد‌های تولیدی بهره‌مند از این نعمت الهی به ۳ هزار و ۱۲۰ واحد رسیده است که به طور قطع استفاده این واحد‌های صنعتی از گاز طبیعی می‌تواند در صرفه جویی مصرف سوخت‌های مایع فسیلی هم از نظر اقتصاد ملی و هم از نظر مزیت‌های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار باشد.

بوشهری،‌ هزینه گازرسانی به این ۷۰ واحد تولیدی را ۵۶ میلیارد ریال اعلام کرد که از محل اعتبارات بند (ق) و سایر منابع بودجه تامین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین در مورد طرح‌های فعلی گازرسانی به صنایع تصریح کرد: پیش بینی و برنامه ریزی شرکت گاز استان قزوین برای سال جاری تحویل گاز به ۱۳۰ واحد صنعتی دیگر می‌باشد که امیدواریم با رویکرد مثبت صاحبان صنایع به استفاده از گاز طبیعی این مقدار محقق شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان میزان گاز تحویل داده شده به صنایع استان را در سه ماه اخیر در حدود ۱۸۱ میلیون و ۴۷۲ هزار متر مکعب اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ک

بهره مندی بیش از سه هزار واحد صنعتی از نعمت گاز در استان قزوین

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار