اعضای باشگاه، مخالف ادامه حضور والورده در بارسا

اعضای باشگاه بارسلونا مخالف ادامه حضور ارنستو والورده به عنوان سرمربی فصل آینده روی نیمکت این تیم شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بارسلونا فصل گذشته با سرمربی گری ارنستو والورده قهرمان زود هنگام لالیگا لقب گرفت، و فینالیست کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) شد، اما در این بازی تک حذفی که در ورزشگاه بنیتو ویامارین شهر سویل برگزار شد، آبی اناری‌های کاتالونیا، جام را به خفاش‌های والنسیایی واگذار کردند.

بارسلونا در حالی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در بازی رفت سه بر صفر لیورپول را شکست داده بود، در بازی برگشت در آنفیلد، اسیر کامبک شد از راهیابی به فینال باز ماند.

این تیم که دو فصل پیش هم در بازی با رُم ایتالیا، بازی رفت را چهار بر یک برده بود، در بازی برگشت در ورزشگاه المپیکو، چهار بر صفر مغلوب و حذفی تلخ را تجربه کرده بود.

همین ناکامی‌های پیاپی، باعث شد تا والورده در معرض اخراج از نیمکت آبی اناری‌ها قرار گیرد، اما تا این لحظه بارتومئو مدیر باشگاه و لیونل مسی کاپیتان بارسا از این مربی اهل ایالت باسک حمایت کرده اند.

اعضای باشگاه مخالف ادامه حضور والورده در بارسا

در همین خصوص روزنامه الموندو دپورتیوو آماری را از نظرسنجی اعضای باشگاه بارسلونا مبنی بر اینکه آیا موافق حضور والورده به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم هستند یا خیر؟ که با نتایج بدست آمده که این روزنامه نزدیک به بارسا منتشر کرده است، ۶۵% اعضا مخالف حضور این مربی روی نیمکت کاتالان‌ها و ۳۳% اعضا هم موافق ادامه حضور والورده در بارسا هستند.

انتهای پیام/

والورده از بارسلونا جدا می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار