امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی فراهم شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمام امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی فراهم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سومین شورای آموزش و پرورش استان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان امکانات لازم را برای برگزاری بهتر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی بام ایران فراهم کنند.

وی افزود: باید تمامی امکانات برای حضور دانش‌آموزان در مراکز تفریحی و توریستی استان فراهم شود و بسته‌های فرهنگی جذاب برای معرفی فرهنگ و مراکز گردشگری نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

عباسی با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات در شهرکرد می‌تواند برای معرفی هر چه بهتر چهارمحال و بختیاری در سطح ملی تأثیرگذار باشد اضافه کرد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات می‌توانند به‌عنوان یک سفیر، این استان را به خانواده‌های خود معرفی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری ۴ دوره مستمر مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری نشان دهنده ظرفیت و توانمندی این استان در برپایی اردو‌ها و مسابقات ملی است.

عباسی افزود: می‌توان با ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و تولیدات چهارمحال و بختیاری از ظرفیت حضور دانش‌آموزان، مربیان، داوران و سرپرستان برای معرفی صنایع‌دستی استان، درآمدزایی و رونق در تولید نیز بهره‌مند شد.

عباسی در پایان با تأکید بر تأمین امنیت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات ورزشی اضافه کرد: این مسئله در دستور کار شورای تأمین قرار بگیرد و دستگاه‌های خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، مراکز درمانی و هلال‌احمر نیز آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

شهرکرد میزبان مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.