محسن هاشمی مطرح کرد؛

هدف قرار گرفتن پهباد ارتش آمریکا معادلات نظامی را در جهان و منطقه تغییر داد

رئیس شورای شهر تهران گفت: هدف قرار گرفتن پهباد ارتش آمریکا از سوی نیرو‌های نظامی کشور موجب شد بسیاری از معادلات نظامی در منطقه و جهان تغییر کند.

هدف قرار گرفتن پهباد ارتش آمریکا معادلات نظامی را در جهان و منطقه تغییر دادبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه دوم تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: در روز‌های اخیر شاهد هدف قرار گرفتن پهباد ارتش آمریکا از سوی نیرو‌های نظامی ایران بودیم.

وی افزود: هدف قرار گرفتن پهباد ارتش آمریکا از سوی نیرو‌های نظامی کشور موجب شد بسیاری از معادلات نظامی در منطقه و جهان تغییر کند و این دستاورد بزرگ پدافند هوایی موجب تحسین کارشناسان و دولتمردان شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: این موفقیتی است از علم و دانش و صنعت کشور در حوزه دفاعی که از زمان دفاع مقدس آغاز شد و امروز بسیار پربار است.

وی تأکید کرد: توجه و اهمیت به بخش دفاعی کشور می‌تواند در سایر بخش‌های کشور نیز لحاظ شود، به گونه‌ای که اگر این توجه در بخش اقتصاد هم ورود پیدا کند شاهد از بین رفتن بیکاری و از بین رفتن وابستگی به نفت خواهیم بود که این موارد موجب می‌شود در کشور شاهد رونق اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار