بسته اخبار حوادث امروز ۲ تیر ماه ۹۸؛

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در شفت / دستگیری ۲ قاچاقچی در لنگرود

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در شفت

۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شفت کشف شد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان شفت گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شفت در پی دریافت خبری از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: ماموران انتظامی مخفیگاه متهم که فردی سابقه دار بود و با همدستی پدرش اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت اظهار داشت: در بازرسی از این مکان ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۲ قاچاقچی لوازم آرایشی – بهداشتی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ قاچاقچی لوازم آرایشی – بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ۱۹۶ قلم لوازم آرایشی - بهداشتی خارجی قاچاق در لنگرود کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران انتظامی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت ۱۹۶ قلم انواع لوازم آرایشی - بهداشتی قاچاق را در بازرسی از ۲ مغازه در شهر لنگرود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه کارشناسان ارزش لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده را ۳۴ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: ۲ متهم با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

آتش سوزی یک جایگاه سی ان جی در آستارا

یک جایگاه سی ان جی در بلوار جانبازان آستارا آتش گرفت.

ایرج خلیلی رشید، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در بلوار جانبازان آستارا طعمه حریق شد.

وی افزود: ۲۰ آتش نشان به همراه ۲ خودروی اطفای حریق، نیمه سنگین، امدادی و ۲ تانکر آب رسان به محل حادثه اعزام شدند و توانستند آتش سوزی را مهار کنند.

مسئول آتش نشانی آستارا با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، اظهار داشت: به بخشی از تاسیسات جایگاه سوخت خسارت وارد شده است.

رشید تصریح کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت مالی جایگاه سی ان جی در بلوار جانبازان آستارا در دست بررسی است.

پیدا شدن جسد زن صومعه سرایی در رودخانه

جسد زن صومعه سرایی بعد از ۵ ماه در رودخانه پیدا شد.

بردیا محمد زاده، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صومعه سرا گفت: جسد زنی ۵۸ ساله امروز در یکی از رودخانه‌های صومعه سرا پیدا شد.

وی افزود: جسد یک زن اهل طاهرگوراب صومعه سرا که ۸ بهمن پارسال از خانه خارج شده بود، امروز در رودخانه خالکایی، حد فاصل ۲ روستای راجیر و امندان در محدوده درویش آقا صومعه سرا از رودخانه بیرون آورده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: با کاهش آب رودخانه، ماهیگیران محلی جنازه این زن ۵۸ ساله را پیدا کردند.

محمد زاده تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر با حضور ماموران انتظامی جسد را از آب بیرون آوردند و به سردخانه بیمارستان امام خمینی صومعه سرا منتقل کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.