فولادوند گفت: آسیب‌های اجتماعی تنها در جامعه نیست و جوامع توسعه یافته و یا در حال توسعه هم با آن مواجه می‌شوند.

آسیب‌های اجتماعی مختص کشور ما نیست/ مقابله با آسیب‌ها عزم ملی می‌طلبدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره نوجوان سالم با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در تالار فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان سالم یکی از برنامه‌های متعدد آموزش و پرورش برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی تنها در جامعه نیست بلکه جوامع توسعه یافته یا در حال توسعه با آن مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: باید این آسیب‌های را کنترل کنیم که این مهم با هم افزایی دستگاه‌های همکار امکان پذیر است و آموزش و پرورش تهران به عنوان یکی از پیشگامان در این عرصه گام برداشته است.

فولادوند با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌هلی اجتماعی عزم ملی می‌طلبد، گفت: خانواد‌ه‌ها هم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید پای کار بیایند چراکه با پیشرفت تکنولوژی با آسیب‌های جدیدی روبه‌رو خواهیم بود که نیازمند آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه کاهش آسیب‌ها نیازمند آموزش است، تصریح کرد: این جشنواره با هدف پیشگیری و مقابله با اعتیاد، رفتار‌های پرخطر و آسیب زا برپا شده است و در آن الگو‌های موفق را ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.