هنرجویان اردبیلی موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هنرجویان استان اردبیل موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هنرجویان هنرستان‌های اردبیل با کسب یک رتبه اول و یک رتبه دوم مقام سوم تیمی اولین المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور را کسب کردند.

وی بیان کرد: در مرحله کشوری المپیاد مذکور که آزمون آن بصورت عملی در مدت دو روز و به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید، ۸ نفر از هنرجویان استان شرکت داشتند که در ۸ رشته تاسیسات مکانیکی، مکانیک خودرو، تربیت بدنی دختران، ساختمان، امور زراعی، صنایع غذایی، حسابداری و صنایع فلزی با رقیبان خود از ۳۲ استان کشور به رقابت پرداختند که در پایان رتبه سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: بی شک کسب این موفقیت مرهون زحمات کلیه هنرآموزان، عوامل اجرایی هنرستان ها، کارشناس مسئولان، کارشناسان نواحی و مناطق استان، هنرجویان با استعداد و اولیای گرامی آنان بوده که ما نیز به نوبه خود از آنان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

گفتنی است نخستین المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستان‌های شاخه فنی و حرفه‌ای با معرفی هنرجویان برگزیده هنرستان‌ها از بین ۷۸۴ نفر هنرجوی رشته‌های مشمول المپیاد در مناطق و نواحی استان از اسفند ماه سال ۱۳۹۷ آغاز گردیده بود و در ادامه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با برگزاری مرحله استانی، نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی شدند.

در مرحله کشوری نیز تیم استان اردبیل با کسب یک مقام اول در رشته امور زراعی توسط علی مردانه هنرجوی هنرستان شهید بهشتی بیله سوار و یک مقام دوم در رشته صنایع غذایی توسط علی امامیان هنرجوی هنرستان شهید باهنر ناحیه دو اردبیل، بعد از استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان غربی حائز رتبه سوم تیمی گردید.

انتهای پیام/ح

کسب رتبه توسط هنرجویان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.