دستگیری رئیس اداره صنعت و معدن یکی از شهرستان‌های اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با بررسی‌های لازم و اقدامات قانونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت یکی از شهرستان‌های استان به اتهام اختلاس دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: با بررسی‌های لازم و اقدامات قانونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت یکی از شهرستان‌های استان به اتهام اختلاس دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی مبلغ این اختلاس را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برشمرد و بیان کرد: این فرد درآمد حاصل از فروش آرد‌های یارانه‌ای تخصیصی را تصاحب کرده و این میزان اختلاس کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: پس از بررسی‌های اولیه این فرد تحت تعقیب قرار گرفت و بررسی‌های لازم با بازداشت این فرد انجام می‌شود.

عتباتی با بیان اینکه پرونده این فرد در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرای مرکز استان است، تصریح کرد: این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد تا بررسی‌های لازم در مورد اتهام این فرد انجام شود.

انتهای پیام/ح

اختلاس بیش از ۱۶ میلیارد ریالی در اردبیل

برچسب ها: دادگستری ، اختلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چه حکمی صادر شده برای رییس صنعت و معدن شهرستان گرمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ایکاش کسی هم پیدا میشد .درنحوه توزیع لاستیک سهمیه ای خودروهای سبک نظارت می کرد .اصلا" لاستیک سهمیه وجود دارد . بنده از طریق یکی از آشنایان به یکی از طایر فروش معرفی شدم .رفتم گفتم فلانی مرا فرستاده متاسفانه گفنتند اصلاگ لاستیک سهمیه تو استان وجود ندارد .لطفا رسیدگی شود.