حرکت سریع لانچر مایکروسافت در مسیر جذاب‌تر شدن

مایکروسافت در بروزرسانی جدید نسخه بتای لانچر خود قابلیت‌های بسیاری را برای جذاب‌تر شدن این نرم‌افزار به آن اضافه کرده است.

حرکت سریع لانچر مایکروسافت در مسیر جذاب‌تر شدنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آ‌ن‌جایی که توسعه دهندگان هر روز با ارائه بروزرسانی‌های پشت سر هم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به لانچر اندرویدی مایکروسافت هستند، این پوسته در حال بهتر و بهتر شدن است. البته در حال حاضر این قابلیت‌های جدید در نسخه بتای این لانچر عرضه می‌شوند و تنها کسانی طعم استفاده از آن‌ها می‌چشند که از نسخه بتا استفاده می‌کنند.

قابلیت‌های جدید در لانچر مایکروسافت

پیش از همه باید به این بروزرسانی بسیار کاربردی اشاره کنیم که با وجود آن دیگر برای مشاهده شمارش اعلان‌های پیام‌ و تماس‌ نیازی به تنظیم کردن نرم‌افزار مورد نظر به عنوان دستیار اصلی ندارید. با این حال اگر شمارش دقیق‌تری می‌خواهید باید لانچر مایکروسافت را به عنوان دستیار پیش‌فرض خود انتخاب کنید، انتخاب با شماست.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته است داک مخفی را به لانچر خود بازگرداند. این مسئله را به یاد داشته باشید که حتی اگر شما داک را مخفی کنید باز هم می‌توانید به نرم‌افزارها و ویجت‌هایی که در دستگاه خود نصب کرده‌اید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این بروزرسانی جدید مایکروسافت آیکون‌های به اصطلاح سازگار (Adaptive icons) را به این لانچر اضافه می‌کند. وجود این قابلیت بدان معناست که شما می‌توانید در لانچر مایکروسافت همان آیکون مورد نظر را در اشکال ظاهری مختلف داشته باشید.

در آخر نیز باید اشاره کنیم که در این بروزرسانی‌ها چند قابلیت دیگر به لانچر مایکروسافت اضافه شده است. از این قابلیت‌ها می‌توان به همگام سازی سریع‌تر task card برای کار یا حساب مدرسه و تنظیمات برای دسترسی به گزینه‌های میانبر هنگامی که صفحه اصلی قفل است، اشاره کرد.

حرکت سریع لانچر مایکروسافت در مسیر جذاب‌تر شدن


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید PowePoint به هر چه بهتر شدن ارائه شما کمک می‌کند +فیلم 


تمام این قابلیت‌های جدیدی که در این خبر خواندید در جدیدترین نسخه بتای لانچر مایکروسافت که در گوگل پلی برای دانلود آماده است، وجود دارند. شما می‌توانید هم اکنون با دانلود نسخه بتا از این قابلیت‌ها استفاده کنید، البته همچنین می‌توانید چند هفته برای دریافت نسخه پایدار صبر کنید.

انتهای پیام/

افزوده شدن قابلیت‌های جدید به لانچر مایکروسافت در بروزرسانی اخیر آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار