موفقیت دختران در اجتماع از کانون خانواده شروع شود

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قدم نخست در جهت تقویت و موفقیت دختران در اجتماع از کانون خانواده و والدین شروع شود.

موفقیت دختران در اجتماع از کانون خانواده شروع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  فاطمه فاضلی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  در نشست هماهنگی ستاد دهه کرامت و برگزاری روز دختر در سیستان و بلوچستان که در محل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف از نامگذاری روز دختر احیا، ترویج و تقویت ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی آنان با تکیه بر فرهنگ و سیره اهل بیت بویژه سیره و زندگی حضرت معصومه (س) است.

وی گفت: بهبود و توسعه سلامت روانی و اجتماعی دختران، گسترش فرهنگ خودباوری، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نیز از دیگر اهداف نامگذاری روز دختر است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر باید متناسب با جنس آن‌ها باشد، افزود: این روز فرصت مغتنمی برای انجام برنامه‌های دسته جمعی ویژه دختران است که این برنامه‌ها می‌تواند زمینه حرکت‌ها و تحولات درخشانی برای زندگی آنان باشد.

وی تاکید کرد: ضرورت برنامه ریزی منسجم و هدفمند توسط دستگاه‌های فرهنگی مرتبط احساس می‌شود، ولی قدم نخست در جهت تقویت و موفقیت دختران در اجتماع از کانون خانواده و والدین شروع شود.

در این نشست مصوب شد فعالیت‌های دسته جمعی نظیر پیاده روی ویژه دختران، برگزاری حلقه‌های کتاب خوانی با موضوع سیری در زندگی حضرت معصومه (س)، ائمه اطهار و شیوه زندگی ایشان و دیدار با خانواده شهدا به مناسبت روز دختر برگزار شود.

انتهای پیام/ع

ستاد دهه کرامت و برگزاری روز دختر در زاهدان

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار