مهاجری: باشگاه‌هایی که توان مالی دارند باید بتوانند اردوی خارجی برگزار کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باید بپذیریم که امکانات در فوتبال ایران کافی نیست و باشگاه‌هایی که توان مالی کافی دارند باید بتواننددر هر جایی که می‌خواهند، اردوی آماده سازی بر پا کنند.

رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری در آکادمی فوتبال، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روز سوم کلاس‌های مربیگری را می‌گذرانیم. در این جلسات مربیان ایرانی حضور دارند و با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می‌پردازند که می‌تواند خیلی به ما کمک کنند. امیدوارم این کلاس‌ها مانند دوره قبل بتواند بار فنی مربیان را بیشتر کند و با مطلع شدن از مباحث روز فوتبال بتوانیم، از این تجربیات و دانش‌ها در تیم هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره عملکرد ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: این که بعد از دو بازی عملکرد ویلموتس را قضاوت کنیم، کار اشتباهی است. زیرا او نیاز به زمان دارد تا بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند. امیدوارم در کمال آرامش این فرصت به ویلموتس داده شود تا او بتواند برنامه‌ها و تفکراتش را در تیم ملی اجرایی کند. پس از آن می‌توانیم عملکردی که ویلموتس در تیم ملی داشته است را نقد و بررسی کنیم.

مهاجری در واکنش به محدودیت‌های اعمال شده برای برگزاری اردو‌های پیش فصل تیم‌ها بیان کرد: زمانی محدودیت‌های این چنینی قابل اجرا است که همان امکانات را داخل کشور داشته باشیم. باید پذیرفت که این امکانات در کشور ما زیاد نیست و ما ظرفیت کافی نداریم. اگر هم چنین محدودیت‌هایی اعمال می‌شود باید برای همه باشد نه این که برخی باشگاه‌ها با لابی کردن، اردوی خارجی شان را بروند و بقیه تیم‌ها مشمول چنین قانونی شوند. به نظر من باشگاه‌هایی که توان مالی کافی دارند باید بتوانند در هر جایی که می‌خواهند اردوی آماده سازی داشته باشند.

وی افزود: مسئولان باشگاه‌ها در ابتدای فصل وعده می‌دهند و بازیکن و سرمربی جذب می‌کنند، اما در میانه‌های راه بدهی بالا می‌آورند و می‌بینند که نمی‌توانند آن طور که تعهد کرده اند از پس پرداخت مطالبات بر بیایند، در نتیجه بیشتر باشگاه‌ها در پایان فصل بدهکار می‌شوند و کار به شکایت می‌کشد. شکایت‌ها تا حدی زیاد شده است که بیشتر وقت کمیته انضباطی صرف، رسیدگی به این شکایات می‌شود. باید فدراسیون تدبیری اتخاذ کند تا باشگاه‌ها بر اساس میزان درآمدزایی و منابع مالی که دارند هزینه کنند و قرارداد ببندند تا دیگر چنین مسائلی پیش نیاید.


بیشتر بخوانید:

وضعیت نامعلوم مالکیت نساجی/ واگذاری تیم امید شهر خسته در هاله‌ای از ابهام

قرارداد مهاجری با نساجی به زودی رسمی خواهد شد

مهاجری سرمربی نساجی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار