پایان عملیات تعمیر خط اصل انتقال آب جوانرود

مدیر اب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: بدلیل شکستگی در خطوط انتقال آب شرب شهر جوانرود بخش‌هایی از شهر در روز‌های گذشت دچار قطع و افت فشار آب شدند.

پایان عملیات تعمیر خط اصل انتقال آب جوانرودبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، تخت شاهی مدیر اب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت:بدلیل ایجاد شکستگی در خط اصلی انتقال آب شرب به شهرجوانرود، انجام عملیات اجرایی تعمیرات بر روی خط، در بخش‌های مرتفع شهر جوانرود شهروندان با مشکل افت فشار و قطع آب مواجه شدند.
وی افزود:این تعمیرات در روز گذشته ساعت ۹ صبح به پایان رسید و انتقال آب به داخل شهر از سر گرفته شد.

مدیر اب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت:بدلیل عدم هماهنگی پیمانکار شهرداری جهت لایروبی بستر رودخانه خشکه رود و برخورد با خط انتقال آب در بستر خشکه رود، این خط دچار حادثه و سبب شکستگی آن گردید.

وی گفت:جهت تسریع در روند انجام عملیات تعمیر خط، اکیپ‌های اجرایی رفع حوادث و اتفاقات از امور آبفای شهر کرمانشاه و روانسر به شهر جوانرود اعزام و در کنار پرسنل آبفای شهری جوانرود مشغول تعمیر لوله خط انتقال شدند.

وی ادامه داد:این عملیات که تا شب به طول انجامید موجب افزایش ساعات قطعی آب و افت فشار برای مردم جوانرود گردید.
وی بیان کرد:شرکت آبفای استان جهت کاهش فشار این حادثه به سرعت اکیپ مجهز تانکر‌های سیار آبرسان را به شهر جوانرود اعزام و عملیات آبرسانی در کوچه و محلات مختلف شهر آغاز نمود و تا برقرار شدن کامل جریان آب در شبکه توزیع شهری این تانکر‌ها به آبرسانی مشغول بودند.

وی گفت:در پایان از همکاری و صعه صدر مردم جوانرود و روستا‌های تحت پوشش خدمات آبفای شهری جهت همراهی با پرسنل و نیرو‌های امدادی شرکت آب و فاضلاب تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای  پیام/ز

ایجاد شکستگی در خط اصلی انتقال آب شرب به شهرجوانرود

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار