مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افزایش ساعت کار مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : باتوجه به افزایش حجم بازدیدکنندگان از مجموعه تاریخی تاق بستان و درخواست هایی که برای افزایش ساعت کار آن از سوی مردم داشتیم، این تصمیم اتخاذ شد.

وی گفت : طبق این تصمیم، از امروز(سوم تیر) ساعت کار مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان که پیش از این از 8 صبح تا 20 شب بود، به 8 صبح تا 23 شب تغییر خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در حال حاضر روزانه بین 2500 تا 3500 بازدیدکننده از مجموعه تاریخی تاق بستان داریم که نسبت به مشابه سال گذشته رشد چشمگیری دارد. البته امسال در مناسبت های مختلف که شاهد تعطیلی های چند روزه در کشور بودیم تاق بستان در لیست آثار پربازدید قرار داشت.

وی در ادامه به برخی اقدامات عمرانی انجام گرفته در این مجموعه اشاره کرد و افزود: به منظور محوطه سازی و تملک تعدادی از واحدهای تجاری اطراف مجموعه اعتبارات جدیدی تقاضا کرده ایم که امیدواریم با اختصاص آن بتوانیم گام هایی را برای پیشبرد پرونده ثبت جهانی تاق بستان برداریم.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان ساعت کار سایر اماکن تاریخی کرمانشاه در تابستان تغییر نخواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش حجم بازدیدکنندگان از مجموعه تاریخی تاق بستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.