پیش بینی گرد و خاک محلی در مناطق شرقی استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:طی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرقی گرد و خاک محلی پیش‌بینی می شود.

آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفت وگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به تداوم جوی نسبتاً پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرقی گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص احتمال وقوع دوباره ریزگرد‌ها در مناطق مرکزی استان افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی احتمال وقوع این پدیده در مناطق مرکزی و غربی استان طی دو روز آینده وجود ندارد، اما با توجه به وزش باد نسبتا شدید در نیمه شرقی و شمالی استان در برخی مناطق مانند اردستان گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود با این وجود شدت وزش باد در سطحی نیست که گرد و غبار را به سمت مرکز و غرب استان ببرد.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.