فراخوان المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران

فراخوان سومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران از بخش‌های جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوان در اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، متقاضیان تا ۳۰ تیر فرصت دارند آثار خود را به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.iycs.ir مراجعه کنند.

در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران شامل دو بخش ایده و فیلم کوتاه نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله می‌توانند شرکت کنند که در بخش ایده طرح اولیه قصه انتخاب شده پس از داوری هیات انتخاب المپیاد، با کمک استاد مشاور و گروه خلاق به طرح کلی فیلمنامه تبدیل خواهد شد و در بخش فیلم کوتاه فیلم‌هایی با زمان حداکثر ۳ دقیقه تولید شده بعد از سال ۱۳۹۶ پذیرفته می‌شود.

دبیرخانه المپیاد پیش از برگزاری، برای نوجوانانی که آثارشان به مرحله نهایی راه پیدا کرده است در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران کارگاه‌های رایگان «آشنایی با سینما» برگزار خواهد کرد.

برگزیدگان بخش «ایده» و «فیلم» برای حضور در اردوی آموزشی استعداد‌های المپیاد از ۲۶ تا ۳۰ مرداد امسال در اصفهان دعوت خواهند شد.

سرزمین من»، «آرزو‌های من»، «رویا‌های کودکان و نوجوانان امروز»، «خانواده من»، «خلاقیت در زندگی»، «سرگرمی کودکان»، «نشاط و کودکی»، «سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان»، «امیدواری»، «بخشش» و «قصه‌های برگرفته از کتاب‌های کودک و نوجوان» محور‌های پیشنهادی و دارای اولویت این المپیاد است.

این المپیاد با اهداف ترویج فضائل اخلاقی و نگاه امیدوارانه به زندگی در بین نوجوانان از طریق ایده‌پردازی و مشارکت در تولید فیلم، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودکان و نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی استعداد‌های هنری نوجوانان در حوزه تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان و زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران» ۲۶ تا ۳۰ مرداد امسال همزمان با سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
 
 

فرصت ارسال آثار به جشنواره کودک تا ۳۰ تیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار