قطع ۱۰۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در شهر کرمانشاه

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه از قطع ۱۰۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه از شناسایی ۲۰۰۰ انشعاب غیر مجاز و قطع ۱۰۰۰ انشعاب آن در استان کرمانشاه خبر داد و آن را در راستای برنامه‌های این شرکت در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف آب برشمرد.

وی گفت : شهر کرمانشاه یکی از چند شهر کشور و دارای بالاترین انشعابات غیر مجاز است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه گفت: همچنین جداسازی فضای سبز شهرداری‌ها در سرلوحه کاری شرکت قرار گرفته است و با پیگیری این شرکت و برابر بخشنامه‌های صادره در سال قبل، شهرداری‌ها مکلف به جایگزینی منابع دیگری غیر از آب شرب برای ابیاری فضای سبز شدند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری در سال جاری و با ادامه اقداماتی که درسال قبل انجام شده، بتوانیم قدم موثر تری در این زمینه برداریم.

داودی آموزش همگانی را از دیگر اقدامات در حوزه صرفه جویی و مدیریت مصرف برشمرد و افزود: آموزش درمدارس سرلوحه اقدامات شرکت آب و فاضلاب است و در حال حاضر این شرکت برای یازدهمین سال متوالی تفاهم نامه همکاری همیاران آب را با آموزش و پرورش استان منعقد کرده و طی آن هرساله چندین مراسم همیار آب در شهر‌های مختلف استان کرمانشاه با مشارکت ۲۰ هزار دانش آموز و با حضور اولیا و مربیان و دانش آموزان برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

صرفه جویی و مدیریت مصرف آب

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.