اوراق کردن خودرو در صافکاری

رئیس کلانتری ۱۳۲نبرد از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو، خبر داد و گفت: متهم در بهانه صافکاری کردن خودرو، خودروی‌های سرقتی را اوراق و سپس به مالخران می‌فروخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲نبرد اظهار کرد: با دریافتی خبری مبنی بر اینکه یکی از سارقان حرفه‌ای اخیراً مغازه‌ای صافکاری در محدوده خیابان اتابک اجاره کرده است و افراد مشکوکی به این محل تردد دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد قرار گرفت.

وی عنوان داشت: با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص تحقیقات پلیسی آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران برای کنترل تردد متهم به تعمیرگاه خودروی مذکور اعزام شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید که درب هایش جدا شده در تعمیرگاه موجود می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام استعلام گیری از سامانه پلیس، تصریح کرد: در پاسخ استعلام مشخص شد که خودروی موصوف ۲ شب پیش در خیابان نبرد به سرقت رفته است و سابقه ثبت سرقت در کلانتری دارد.

کلانتر محله نبرد با بیان اینکه متهم طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال یافت، عنوان کرد: متهم در پاسخ به سوالات ماموران، اظهار داشت: صافکاری را به منظور اوراق کردن خودرو‌های سرقتی اجاره کرده است و ساراقان خودرو‌ها را به وی تحویل و پس از اوراق کردن، قطعات خودرو‌ها را به مالخران اموال مسروقه می‌فروخته است.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه و شناسایی مالباختگان و دستگیری مال خران ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار