نگارخانه تخصصی درگاه کرمانشاه افتتاح گردید

نگارخانه‌ای تحت عنوان درگاه با حضور هنرمندان، فرهیختگان و عموم مردم علاقمند به هنر در محل کرمانشاه - خ برق شروع به فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،در مراسم افتتاح نگارخانه معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مظفر تیموری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشت .

وی ضمن تقدیر و تشکر از متولیان این نگارخانه و حضور پرشور هنرمندان تقدیر و تشکر نمود و گفت : نگارخانه در حقیقت محلی برای ارائه آثار هنرمندان و شناساندن هر چه بهتر آثار هنری آنان به جوانان دانست .

وی افزود: این محل مکانی مطمئن برای گردهمایی هنرمندان است و مهمترین هدف ایجاد نگارخانه تلاش برای آشنایی مردم به ویژه جوانان با آثار هنری است که زمینه‌های رشد و اعتلای هنرهای تجسمی و سنتی را فراهم می‌کند.

وی افزود: یکی از رویکردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و این معاونت حمایت و هدایت هنرمندان جهت ایجاد این گونه فضاهای هنری است.

تیموری در پایان اعلام نمود :همزمان با افتتاح این نگار خانه نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان فراموشی ناپذیر به مدت یک هفته در محل نگارخانه دایر و شرکت برای عموم آزاد می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مراسم افتتاح نگارخانه درگاه

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.