حمایت دستگاه قضایی از پروژه‌های اشتغالزا معضل بیکاری را حل می‌کند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: حمایت دستگاه قضایی از پروژه‌های اشتغالزا معضل بیکاری را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جراین دیدار با رییس کل دادگستری استان اردبیل که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد، گفت: حمایت های دستگاه قضایی از پروژه های اشتغالزا در حوزه صنایع دستی و گردشگری می تواند معضل بیکاری را در آینده نزدیک حل کند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی زحمتکشان این عرصه، افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان در سایه حمایت های این مجموعه توانست سال قبل جشنواره ها و برنامه های متعددی در سطح استان برگزار کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: از تدابیر دستگاه قضایی و ایجاد فضای مثبت جهت رونق کسب و کار در این حوزه کمال قددانی را  نیز داریم.

فلاحی گفت: کمیته قضایی فرصتی برای سرمه گذاری در استان است و ما برای تحقق این موضوع نیازمند کمک بخش خصوصی نیز هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: کمک به ایجاد دهکده سلامت و سهول در روند عملیاتی شدن پل هیر از جمله حمایت های ویژه مجموعه قضایی استان است.

وی تاکید کرد: فعالیت اداره کل از حوزه میراث فرهنگی تا صنایع دستی و گردشگری باید در نهایت منجر به ایجاد اشتغال شود و این با حمایت نهادهایی مانند دادگستری استان امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

حمایت دستگاه قضایی از پروژه های اشتغالزا در حوزه صنایع دستی و گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.