لزوم بهره‌مندی از بانوان مبلغ برای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم بهره‌مندی از بانوان مبلغ برای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) در تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت : بیشترین موضوع مد نظر ایشان برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ساماندهی تبلیغات دینی و ساماندهی امور مبلغین بوده است.

وی گفت : در سال‌های اخیر، این ساماندهی گسترش پیدا کرده و حضور مبلغان خانم (مبلغات) هم به آن اضافه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: در استان کرمانشاه و طی ماه‌های رمضان و محرم شاید کمتر از ۱۰ نفر مبلغ خانم اعزام داشتیم، اما ماه رمضان گذشته ما قریب به ۶۰۰ نفرمبلغ خانم اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از این تعداد از استان کرمانشاه و تنها ۱۰ درصد اعزامی از سایر نقاط به استان بودند، تاکید کرد: ظرفیت خانم‌ها یک ظرفیت بی‌بدیل است و از نظر اخلاقی، اعتقادی و حجاب بسیار اثر گذار هستند.

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: به نظر می‌رسد سازمان تبلیغات اسلامی، در سال‌های آینده باید یک برنامه منسجم و مدونی برای اعزام خانم‌های مبلغ داشته باشد.

این مسئول گفت: خانم‌های مبلغه در خانواده‌ها اثرگذار هستند و امروز نیز مباحث مربوط به خانواده‌ها بسیار مهم است.

وی گفت: به نظر می‌رسد برای تحقق سبک زندگی ایرانی- اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، خانم‌های فرهیخته و مبلغان خانم از آقایان و مبلغان آقا اثربخش‌تر باشند.

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: تأثیر گذاری خانم‌ها در چارچوب‌های خانواده بیش از ۷۰ درصد است و لذا سازمان تبلیغات اسلامی باید به سمتی حرکت کند که سبک زندگی ایرانی اسلامی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، محقق شود و خانم‌ها می‌توانند بخش اعظم این هدف را محقق کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام ۶۰۰ مبلغ خانم به مناطق مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار