گل‌محمدی: فصل گذشته فشار زیادی روی بازیکنانم بود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: بازیکنانم فصل گذشته فشار زیادی روی بازیکنانم بود و با تلاش و همدلی، از روز‌های سخت عبور کردند.

گل‌محمدی: فصل گذشته فشار زیادی روی بازیکنانم بودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، یحیی گل‌محمدی ضمن حضور در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: سال قبل تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به بن‎بست رسیده بود و با مشکلات ریز و درشتی روبه‌رو بودیم، اما حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در آن زمان، مشکلات تیم را حل کرد و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد نمود تا راه را ادامه دهیم و در نهایت به سهمیه آسیایی دست یابیم..

وی افزود: تاکنون در شهر‌های مختلفی مربی‌گری کرده‌ام، ولی چنین اراده‌ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده نکرده‌ام. اتفاقات سال پیش گرچه سختی‌های خاص خود را داشت، اما با همدلی و وفاق شهری و استانی توانستیم از آن روز‌ها فاصله بگیریم و به ساحل آرامش برسیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: بازیکنانم در فصل گذشته زحمت اصلی را کشیدند و فشار زیادی را متحمل شدند. تمرینات پرفشار و مشکلات مالی در کنار نبود برخی از امکانات، شرایط سختی را رقم زد، اما هیچ‌یک از بازیکنانم پا پس نکشیدند و با تلاش فراوان به امید روز‌های خوب و کسب نتیجه درخشان، مزد زحمات خود را گرفتند. نباید فراموش کنیم که چه فشاری روی بازیکنانم بود و توقع هم از آن‌ها به شدت زیاد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.