استاندار کرمانشاه گفت : اجرای سند رونق تولید به اشتغال و بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه کمک می‌کند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه اشتغال که با حضور دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ گفت : بیکاری یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی استان است که آثار منفی خود را در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی نشان می‌دهد و کرمانشاهی‌ها سال هاست به شکل جدی با معضل بیکاری روبرو هستند.

وی گفت : در سال ۹۷ سند یک ساله اشتغال استان را تهیه کردیم. خوشبختانه با اجرایی کردن این سند شاهد کاهش دو نیم درصدی در مقایسه با سال ۹۶ بودیم.

بازوند افزود : در سند اشتغال امسال برای یک کاهش سه درصدی برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با کار و تلاش جهادی بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

وی افزود : بخش خصوصی استان بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، سند رونق تولید را تدوین کرده اند که در این هفته ابلاغ می‌شود.

بازوند گفت : با اجرایی شدن این سند، علاوه بر رونق تولید شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان استان هم خواهیم بود.

وی گفت : در این سند همچنین بهبود فضای کسب و کار را در نظر داشته ایم تا از نگرانی‌های سرمایه گذاران و کارآفرینان کاسته شود.

بازوند تفزود : در بخش اشتغال روستایی خوشبختانه استان عملکرد بسیار خوبی داشته است. امیدواریم با افزایش اعتبارات این بخش شاهد اجرایی شدن طرح‌های اشتغال زایی بیشتری باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

بیکاری یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی استان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.