اوساگونا قید حضور در ذوب آهن را زد/ پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری تیم مطرح لیگ برتری

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال ذوب آهن که قول داده بود تا امروز (دوشنبه) قراردادش را با این تیم تمدید می کند، قید حضور در این تیم را زد.

اوساگونا قید حضور در ذوب آهن را زد/ پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری تیم مطرح لیگ برتریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستین اوساگونا، مهاجم ۲۸ ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوست و عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر و آسیا داشت، هنوز قرارداد جدیدی را با سبزپوشان امضا نکرده و  قید حضور در این تیم را زده است.

اصلی‌ترین دلیل اینکه اوساگونا قراردادش را تمدید نکرد، مسائل مالی است که سبب شد تا او در لیگ نوزدهم در ذوب آهن نباشد. او پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری به مدیران تیم سبزپوشان اصفهانی داد اما پیشنهاد ذوبی ها حدود ۲۵۰ هزار دلار بود و قرار بود هفته گذشته مهاجم نیجریه ای جلسه ای با مسئولان تیم داشته باشد اما شرکت نکرد و در این بین شنیده می شود یک تیم مطرح لیگ برتری به او پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است.

همچنین علیرضا منصوریان قرار است تا ۲ روز آینده نام بازیکن جایگزین را به مدیران تیم اعلام کند تا آنها نسبت به جذب بازیکن موردنظر علی منصور اقدام کنند. 

یکی از مدیران ذوب آهن اصفهان با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با اوساگونا اختلاف مالی داشتیم و به همین دلیل قرارداد او با ما تمدید نشد و البته در صدد هستیم تا بازیکن جایگزینی به خدمت بگیریم. قرار است منصوریان به زودی نام بازیکن مدنظرش را به ما اعلام کند.

لازم به ذکر است، جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن هم قرار است فردا (چهارشنبه) اعلام شود تا محل اردوی ابتدای فصل سبزپوشان اصفهانی مشخص شود. قرار است منصوریان نام محل مورد نظر خود را به مدیران تیم اعلام کند تا کارهای اجرایی انجام شود.


بیشتر بخوانید:

احتمال حضور بازیکن ذوب‌آهن در استقلال کم شد

پاتک ذوب آهن به استقلال/ مطهری فردا تمدید می‌کند

قرارداد مطهری ۲ ساله تمدید شد/ وضعیت مبهم نژاد مهدی برای حضور در اصفهان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
برد ذوب آهن تا این مرحله باشگاههای آسیا با اوساگونا بود و میباد مسئولان ذوب آهن او را حفظ میکردند
منبعد شاهد باخت ذوب آهن متاسفانه خواهیم بود !
آخرین اخبار