بازدید از کارخانه تولید پوشاک «سانیار» در روستای «لیلمانج» سنقر و کلیایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به همراه استاندار کرمانشاه عصر دوشنبه از کارخانه تولید پوشاک «سانیار» در روستای «لیلمانج» سنقر و کلیایی بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محمد امید به همراه هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مسؤولان استان و شهرستانی از این واحد تولیدی بازدید و از نزدیک با روند تولید در آن آشنا شدند.

مدیر واحد تولید پوشاک سانیار گفت : این واحد تولیدی از ۶ ماه قبل در این روستا راه اندازی شده و اکنون ۱۱۰ نفر در آن مشغول فعالیت هستند.

محمدجواد همتی افزود: اکنون ۶۰ دستگاه چرخ خیاطی در این واحد فعال است و سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار ثوب پوشاک و لباس راحتی مردانه تولید می‌شود.

وی اظهار داشت: تولیدات این واحد علاوه بر اینکه در کل کشور توزیع می‌شود به کشور‌های عراق و ارمنستان نیز صادر می‌گردد.

وی گفت: برای راه اندازی این واحد در مجموع پنج میلیارد تومان هزینه شده که سه میلیارد تومان آن آورده شخصی بوده و ۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات دریافت کرده‌ایم.

وی توسعه این واحد تولیدی را در برنامه‌های این مجموعه دانست و افزود: درخواست ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ساخت سوله و توسعه واحد کردیم که معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و استاندار کرمانشاه با آن موافقت کردند.

به گفته همتی، با توسعه این واحد، تعداد شاغلان آن به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

 

 

انتهای پیام/د

بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از روستای «لیلمانج» سنقر و کلیایی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.