رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی +تصاویر

یک شرکت تازه‌ تاسیس انگلیسی با ترکیب طراحی کلاسیک فورد موستانگ با پیشرانه‌های الکتریکی، مدلی جذاب و منحصر‌به‌فرد را تولید کرده است.

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت نوپا انگلیسی با نام Charge Automotive به دنبال ساخت یک مدل فورد موستانگ کلاسیک با پیشرانه الکتریکی و معرفی آن در جشنواره سرعت گودوود در انگلستان است. این شرکت نوپا، در حالی موستانگ کلاسیک الکتریکی را به جشنواره سرعت گودوود می‌آورد که این مدل اولین محصول آن‌ها بوده و بازخودر‌های آن می‌توانید تاثیر بسزایی در آینده این شرکت داشته باشد.

این شرکت اعلام کرده که تنها ۴۹۹ نسخه از این موستان تولید خواهد کرد، بدنه این مدل از نمونه‌های فراموش‌نشدنی موستانگ در دهه ۱۹۶۰ میلادی برداشته شده که ترکیب آن با پیشرانه و نیروی محرکه باتری‌های الکتریکی نوین می‌تواند ادغامی جذاب از گذشته و آینده باشد. این خودرو با قیمت ۳۰۰ هزار پوند یا ۳۸۱ هزار دلار به فروش می‌رسد.

فورد موستانگ تمام الکتریکی از دو پیشرانه الکتریکی با مجموع قدرت ۳۴۹ کیلووات (۴۶۹ اسب‌بخار) و ۱۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بره می‌برد. انرژی این خودرو از باتری‌های حجیم ۶۴ کیلو‌وات‌ساعتی تامین می‌شود که برای شرکتی تازه‌کار، رقمی قابل توجه است. این باتری‌ها از دیگر شرکت تازه تاسیس و انگلیسی Arrival تهیه شده‌اند.

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی

شرکت Charge Automotive از ماه‌ها پیش کار برروی موستانگ تمام الکتریکی را آغاز کرده و به همین جهت، در این زمان اطلاعات زیادی از این مدل منتشر شده است، به طور مثال این شرکت ادعا می‌کند که موستان تمام الکتریکی تولید شده توسط آن‌ها تنها در زمان ۴ ثانیه، ار حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، همچنین نهایت سرعت خودرو ۲۳۹ کیلومتر در ساعت، اعلام شده است، با توجه به ارقام منتشر شده به نظر می‌رسد مهندسان جوان Charge Automotive از دانش فنی بالایی برخوردارند و خودروی جذاب وهم قدرتمند را با خود به جشنواره سرعت گودوود خواهند آورد.

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی

از دیگر مشخصات موستانگ تمام الکتریکی می‌توان به بازه حرکتی ۳۲۱ کیلومتر برای باتری‌های ۵۰ کیلوواتی در حالت شارژ کامل اشاره کرد، البته ظرفیت باتری خودرو ۶۴ کیلووات اعلام شده و احتمالا بازه حرکتی نیز در نسخه‌های اصلی افزایش پیدا می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده این مدل از طراحی زیبا و سطح بالا هم در داخل و هم در بیرون خودرو بهره می‌برد.

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک تمام الکتریکی

با عرضه این مدل، Charge Automotive نیز به دنیای شرکت‌های تولید کننده مدل‌های کلاسیک با فناوری‌های نوین مانند پیشرانه الکتریکی خواهد پیوست، تولید این مدل خودرو‌ها در سال‌های اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده که حتی شرکت‌های معتبری مانند استون مارتین را به ساخت نسخه الکتریکی DB6 Volantes ترغیب کرده است.


بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر


انتهای پیام/

رونمایی از نسخه خاص موستانگ کلاسیک

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار