۲۵ میلیارد ریال برای مبارزه با مواد مخدر اختصاص یافت

۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: طرح‌های ارائه شده در این حوزه، پس از بررسی با اولویت‌بندی جهت اجرا، بودجه اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: این اعتبار جهت اجرای طرح‌های مطالعه شده و مصوب در کارگروه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه پیشگیری، مبارزه و مقابله است.

عباسی اضافه کرد: باید خانواده‌ها را از عواقب خطرناک اعتیاد آگاه کرد تا همه برای مقابله با مصرف مواد مخدر حساس شوند و برای حل این معضل باید مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کرد.

وی ادامه داد: باید مطالبه عمومی برای موضوع مبارزه با مواد مخدر در بین آحاد جامعه شکل بگیرد، نباید اجازه دهیم برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر حیاط خلوت ایجاد شود، قطعاً فراگیر شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه تأثیر بسیار بالایی دارد.

استاندار اضافه کرد: مشارکت مجموعه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در بخش مقابله و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهم و موکد بوده و هست زیرا داشتن جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان و دلسوزان نظام به شمار می‌رود.

عباسی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی جهت ضربه زدن به کشور به‌دنبال اعتیاد اقشار مختلف به‌ویژه جوانان است، عنوان کرد: استکبار جهانی از جوانان متدین، باسواد، شجاع و توانمند واهمه دارد، بنابراین در تلاش است با موضوعاتی از جمله اعتیاد به این قشر ضربه بزند.

وی گفت: ارائه آموزش‌های پیشگیری و پژوهشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت بسیار مهمی است.

عباسی اضافه کرد: به طرح‌های ارائه شده در حوزه مبارزه با موادمخدر پس از بررسی و تصویب، با اولویت‌بندی جهت اجرا بودجه اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/خ

همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.