سرمربی سن ایچ ساوه گفت: تیم سن ایچ در حال اجرای برنامه‌های تمرینی تاکتیکی است.

جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ ساوه در کمتر از ۲ هفته مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با بیان اینکه گفت: ۸۰ درصد آمادگی لازم را داریم و در حال حاضر برنامه‌های تمرینی تاکتیکی را انجام می‌دهیم.

اصغری مقدم که این فصل هم هدایت سن ایچ را بر عهده دارد، افزود: تمرینات را به موقع شروع کردیم و شرایط تیم با برگزاری اردوی ۱۰ روزه در نوشهر بسیار خوب است.

وی اضافه کرد: در یک بازی دوستانه با محمد سیمای قم توانستیم ۲ بر صفر پیروز شویم و یک دیدار دوستانه ئیگر به صورت رفت و برگشت با مقاومت البرز در برنامه داریم.


باقری مدیر عامل باشگاه سن ایچ هم گفت: حسین حسینی و علیرضا جوان از گیتی پسند، نادر حسینی از مس سونگون و طا‌ها نعمتیان بازیکن ایرانی تیم آراز کشور آذربایجان را در این فصل جذب کردیم.

دو پست کمبود داریم که در روند بازی‌ها جذب می‌کنیم.

باقری افزود: ایده‌ها و استراتژی‌های که مد نظر سرمربی بود و با توجه به وضعیت مالی باشگاه بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و در دو پست کمبود داریم که در روند بازی‌ها جذب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل جاری ۳ بازیکن از تیم پایه و جوانان برای تیم بزرگسالان انتخاب شدند، گفت: تعهد کرده بودیم که ۷۰ تا ۸۰ درصد بازیکنان بومی باشند که محقق شده و سیاست ما تا ۵ سال آینده تشکیل یک تیم کاملا ساوه‌ای است.

سن ایچ ساوه فصل گذشته با صعود به پلی آف رتبه پنجم لیگ برتر را از آن خود کرده بود.
سوت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ۱۴ تیرماه به صدا در می‌آید که سن ایچ ساوه در اولین دیدار خود مهمان تیم شهروند ساری است.

تیم سن ایچ ساوه در حال اجرای برنامه‌های تمرینی تاکتیکی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: عکس ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.