معاون اقتصادی رئیس جمهوری وارد چابهار شد

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در راس هیاتی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان امروز وارد فرودگاه کنارک شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری وارد چابهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در تشریح برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: دکتر نهاوندیان باهدف بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، صنعتی و تجاری منطقه آزاد چابهار و شهرستان‌های چابهار و کنارک به این منطقه سفر کرده است.

عبدالرحیم کردی افزود: در این سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری از اسکله صیادی کنارک، پیکره صنعتی و کارگاه‌های تولیدی منطقه آزاد چابهار بازدید و در نشست‌هایی با فعالان اقتصادی، تجار، صنعتگران و کارآفرینان منطقه و همچنین مدیران عامل شرکت‌های خارجی فعال در منطقه آزاد چابهار مسائل و مشکلات را بررسی می‌کند.

وی بیان کرد: معاون رئیس جمهوری در این سفر همچنین از طرح توسعه اسکله‌های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و مناطق حاشیه شهر بازدید می‌کند.

دکتر نهاوندیان یکشنبه شب وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شده و علاوه بر بازدید‌های مختلف از پایانه، گمرک و بازارچه مرزی میرجاوه، شرکت در نشست‌هایی با حضور فعالان اقتصادی و بازرگانی، دانشجویان، نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها شرکت کرده است و امروز عازم چابهار شد.

انتهای پیام/گ

سفر معاون اقتصادی رئیس جمهوری به چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار