دو کشته ومجروح در سانحه رانندگی

برخورد یک دستگاه پراید با پژو ۴۰۵ در محور خاش-زاهدان یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

دو کشته ومجروح در سانحه رانندگیسرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  : ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف فوتی در کیلومتر ۶۴ محور خاش به زاهدان بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از خاش به سمت زاهدان در حرکت بوده با یک دستگاه سواری پراید که به صورت ناگهانی از پارکینگ حاشیه جاده خارج شده برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده بیان داشت: در این حادثه یکی از سرنشینان پراید (جاسم ۱۳ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو پژو (فرامرز ۲۶ ساله) نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه بی توجهی راننده پراید در رعایت نکردن حق تقدم نسبت به پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

وی با اعلام دوطرفه بودن محور‌های شمال، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست در همه حال توجه کامل به جلو را داشته و با رعایت حق تقدم عبور برای سایر رانندگان سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند

انتهای پیام/ع

تصادف در محور خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار