اجرای نمایش رزمی با افلاکیان در اردوگاه توحید

معاون سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش رزمی با افلاکیان در اردوگاه توحید کرمانشاه اجرا می‌شود.

اجرای نمایش رزمی با افلاکیان در اردوگاه توحیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، یونس عزیزی امروز از میزبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در برپایی اجرای نمایش رزمی، فرهنگی با افلاکیان خبر داد.

معاون سازمان اردویی و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: از سال ۸۹ تا‌کنون سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان میزبان هم استان‌ها در برگزاری نمایش رزمی، فرهنگی با افلاکیان بوده و این نمایش در ایام هفته دفاع مقدس، ایام برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار شده و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو بوده است.

وی گفت: نمایش رزمی، فرهنگی با افلاکیان با مشارکت همه عوامل و بیش از ۱۵۰ نفر هنرمند امسال نیز همچون سنوات گذشته از تابستان تا آذرماه در اردوگاه توحید (کیلومتر پنج جاده بیستون، کرمانشاه) برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و مدت اجرای نمایش بستگی به وضعیت جوی و استقبال شرکت‌کنندگان دارد.

عزیزی در پایان، گفت: ساعت شروع نمایش امسال با توجه به فصل تابستان از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه لغایت ۲۲ شب بوده، بلیت برای علاقه‌مندان تهیه شده، اما در صورت نداشتن بلیط ورود برای عموم آزاد است.

 

انتهای  پیام/ز

 

نمایش رزمی، فرهنگی با افلاکیان با مشارکت  بیش از ۱۵۰ نفر هنرمند

برچسب ها: سپاه ، ذفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار