گام های بلند فرهنگسازی روش و سیره ائمه اطهار

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت:نهاد کتابخانه‌های عمومی در بحث آسیب‌های اجتماعی گام‌های بلندی را به تازگی در سطح کشور و در امتداد آن در شهرستان هرسین برداشته است.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، علی حسن نظری رییس اداره بهزیستی شهرستان هرسین با پیوستن به پویش مجازی کتابخوانی رضوی  گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی که در بحث آسیب‌های اجتماعی گام‌های بلندی را به تازگی در سطح کشور و در طول آن در شهرستان هرسین برداشته است  و کارگاه‌هایی در این راستا با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هرسین و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار گردیده است.

وی روش و سیره ائمه اطهار (ع) را موجب سکینه درونی و ایحاد ثبات اخلاقی در فرد و اجتماع دانست و ادامه داد:  متاسفانه این مهم در جامعه امروزی مغفول مانده است و این مظلومیت معنوی باعث آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های اضطرابی و زندگی پراسترس در جامعه شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان هرسین با اشاره به الگو برداری از زندگی و سیره  امامان معصوم بیان کرد: معنادرمانی و برگشت به سنت‌های اصیل ایرانی و اسلامی مهم‌ترین راهکار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و نیازمند فرهنگسازی  و آگاهی بخشی به خانواده ها و جوانان است تا بتوان در این زمینه موفق عمل کرد.

انتهای پیام/ز


روش و سیره ائمه اطهار (ع) موجب سکینه درونی و ایحاد ثبات اخلاقی در فرد و اجتماع است

برچسب ها: بهزیستی ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار