معاون وزیرورزش و جوانان در زاهدان:

چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان گفت: هم اینک چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که رویکرد این وزارتخانه برای تکمیل این طرح‌ها یک نگاه آمایشی به اماکن ورزشی است.

چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش وجوانان در حاشیه بازید از ورزشگاه نیمه تمام چهار هزار و ۵۰۰ نفری زاهدان اظهار داشت: در تکمیل طرح‌ها آنچه اولویت دارد رویکرد مدیریت استان با نگاه به آمایش سرزمین و نیاز منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌های ورزشی با وجود سازه‌های بزرگ جانمایی بسیار نامناسب دارند به طوریکه اگر تکمیل و تجهیز شوند مردم امکان بهره برداری از آن‌ها را ندارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اعتبارات امسال این وزارتخانه گفت: امسال در ردیف‌های متمرکز ملی بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان و بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان حوزه استانی از بیست و هفت دهم درصد مالیات ارزش افزوده و ۲۳۰ میلیارد تومان منابع ملی متمرکز است.
وی بیان کرد: امیدواریم با شرایط فعلی کشور تا حدود زیادی از این اعتبارات قابلیت تحقق پیدا کند.

فرامرزیان استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ تبصره ۱۹ و مصوبه سران سه قوه را از دیگر برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات در حوزه طرح‌های ورزشی عنوان کرد.

وی گفت: امسال با رویکرد دولت در سند محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان منابع ویژه و قابل توجه را به این استان نسبت به سال‌های گذشته بویژه ورزش و جوانان اختصاص داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بدین منظور از محل مالیات ارزش افزوده سهم استانی سیستان و بلوچستان ۸۱ میلیارد تومان است که این به تنهایی اعتباراتی است که در سطح استانی توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات ملی چه توسعه، تجهیز و چه وزارت ورزش در حوزه منابع خود منابع دیگری به این سهم موجود برای تکمیل اماکن ورزشی اضافه می‌کند.

فرامرزیان اظهار داشت: هم اینک بیش از ۱۵۰ طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان وجود دارد که با اختصاص ملی، استانی و ظرفیت‌های قانونی با همکاری پیمانکاران می‌توان در این زمینه اقدامات مناسب برداشت.

انتهای پیام/ع

بازید معاون وزیر  از ورزشگاه نیمه تمام چهار هزار و ۵۰۰ نفری زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار