مشارکت ۷۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی امامزادگان زنجان

مدیرکل اوقاف استان زنجان از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۳۲ امامزاده این استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوحوانان و جوانان، ایام تابستان در بقاع متبرکه زنجان برگزار می‌شود.

مشارکت ۷۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی امامزادگان زنجانمدیرکل اوقاف استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی به‌منظور پرکردن اوقات فراغت افراد در ۳۲ امامزاده  زنجان اظهار داشت: این طرح  به صورت رسمی از ۱۳ تیر لغایت ۲۹ مرداد اجرا می‌شود و مخاطبان آن دختران، پسران و دانش‌آموزان ۷ تا ۱۸ سال هستند.

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه این طرح با هدف برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هر سال همزمان با ایام تابستان اجرایی می‌شود افزود:ثبت‌نام در این طرح  از ۲۵ خرداد آغاز و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف  استان زنجان با بیان اینکه هدف این طرح جذب نسل جدید و تربیت افراد خلاق برای مدیریت این بقاع است گفت: تعامل با نهاد‌های فرهنگی همسو برای پرهیز از موازی‌کاری در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف دینی و غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه انس بیشتر نوجوانان با بقاع متبرکه و استفاده از ظرفیت فرهنگی این اماکن مقدس نیز از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است، افزود: در قالب این طرح برنامه‌های آموزشی مختلفی شامل آموزش قرآن، کلاس نقاشی، اردو‌های سیاحتی و زیارتی نیز اجرایی می‌شود.

مدیر کل اوقاف زنجان خاطر نشان کرد:امسال این طرح با حضور ۴ مبلغ از قم  و مبلغان بومی استان  در امامزادگان اجرا خواهد شد و در حال حاضر این طرح به صورت  غیر رسمی در امامزادگان  استان در حال برگزاریست و تاکنون ۷۰۰ نفر در این طرح مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ن
 

 

اجرای طرح نشاط معنوی در ۳۲ بقعه متبرکه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.