پمپئو: گفتگوهایی سازنده با غنی، عبدالله و کرزی داشتم

وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا که طی یک سفر غیر منتظره به کابل آمده گفت: گفتگوهایی سازنده با غنی، عبدالله و کرزی داشتم.

پمپئو: گفتگوهایی سازنده با غنی، عبدالله و کرزی داشتمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا که طی یک سفر غیرمنتظره به کابل آمده، پس از دیدار با محمد اشرف غنی، رئيس جمهوری اسلامی افغانستان، عبدالله عبدالله، رئيس اجرائی و حامد کرزی، رئيس جمهور پیشین افغانستان، گفتگوهای خود با این افراد را سازنده خواند.

وزیر خارجه امریکا در با نشر تصاویر این نشست در توئیتر خود نوشت: سفر عالی به افغانستان با گفتگوهای سازنده در مورد پروسه صلح افغانی و نیاز به انتخابات معتبر با رئيس جمهور اشرف غنی، رئيس اجرائی و رئيس جمهور پیشین افغانستان، احزاب سیاسی، نمایندگان نظامی و جامعه مدنی به شمول زنان.

پیش از این، دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده بود که رهبران حکومت وحدت ملی و وزیر خارجه آمریکا درباره افزایش تحرکات و ظرفیت نیروهای امنیتی و دفاعی، هماهنگی و همسویی روابط دو جانبه، پروسه صلح و انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان گفتگو کرده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار