سقوط فلای برد در مازندران یک کشته بر جای گذاشت

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: جوان ۲۸ ساله کرجی بر اثر سقوط از فلای بورد در ساحل کم عمق دریا در سلمانشهر جان خود را از دست داد.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: این جوان با این دستگاه به اشتباه در ساحل کم عمق دریا شیرجه زد که سبب شکستگی گردن و قطع نخاع شد.
 
وی افزود: ماموران اورژانس بلافاصله مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند، اما دو ساعت بعد از انتقال ، وی جان خود را از دست داد.
 
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: این فلای بورد متعلق به یک شرکت خصوصی کلوپ قایقرانی، تفریحی و ورزشی است.
 
وی با بیان اینکه در این مدت ۶ نفر در استان غرق شدند، گفت:از این تعداد یک نفر بر اثر تصادم دریایی، یک نفر در رودخانه و ۴ نفر در آب‌های ساحلی استان در خارج از طرح دریا و نقاط حادثه خیز گرفتار امواج سهمگین خزر شدند و جان باختند.

در ورزش فلای بورد، شخص ورزشکار به یاری جت اسکی‌های قدرتمند از آب خارج می‌شود و در هوا پایدار می‌ماند و دوباره به آب باز می‌گردد. دقیقا همچون حرکت دلفین ها ، در واقع فلای بورد وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را بر روی هوا معلق نگه می‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می‌دهد،این ورزش هیجان انگیز ابتدا در مسابقات جهانی جت اسکی در سال ۲۰۱۱ و در کشور پهناور چین به جهانیان معرفی شد.
 
انتهای پیام/س
 
 

حادثه دریایی در عباس آباد با یک کشته

 
برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار