نسخه جدید Hitman در نیویورک روایت می‌شود +فیلم

بسته الحاقی جدید عنوان Hitman 2 با هدف اضافه کردن یک مرحله جدید به بازی، منتشر شد.

نسخه جدید Hitman در نیویورک روایت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Hitman 2 از زمان عرضه اش تاکنون بسته الحاقی خاصی را دریافت نکرده بود و با وجود اینکه هر مرحله از بازی در مکانی خاص جریان داشت، اما روند مشخصی برای گذراندن این مراحل در بازی درنظر گرفته شده بود و گیمر با استفاده از برخی امکانات موجود در بازی، صرفا روند گذراندن مراحل بازی را کوتاه می‌کرد.

شرکت IO همانطور که در گذشته اعلام کرده بود محتویات جدیدی را برای بازی Hitman 2 در نظر گرفته است تا این روند تکراری و یکنواخت از بازی خارج شود و اولین بسته الحاقی برای این عنوان، روز گذشته عرضه شد. این بسته الحاقی که The Bank نام دارد شخصیت اصلی بازی ما که همان مامور ۴۷ است را به نیویورک و بانک وال استریم خواهد برد. در این مرحله کاربر باید از بی‌نظمی موجود در بانک استفاده کند تا از این طریق به رییس بانک دسترسی پیدا کرده و او را به قتل برساند. پس از کشتن رییس بانک، مامور ۴۷ باید به اطلاعات مهمی نیز دست پیدا کند که احتمالا در گاو صندوق بانک هستند و این امکان وجود دارد که اطلاعات بدست آمده مربوط به مرحله بعدی که در بسته الحاقی آینده عرضه خواهد شد باشند.

نسخه جدید Hitman در نیویورک روایت می‌شود

همچنین استودیو IO در این بسته الحاقی یک شات‌گان و یک دست لباس جدید قرار داده شده که گیمر با کمی جست‌وجو در بازی آن‌ها را پیدا خواهد کرد و می‌تواند از آن در مراحلی که در گذشته وجود داشتند نیز استفاده کند. استودیو IO در این بسته الحاقی تعدادی چالش نیز قرار داده است که گیمر‌ها به صورت آنلاین می‌توانند آن‌ها انجام دهند.


بیشتر بخوانید: بازی‌های پرفروش این هفته در بازار انگلستان


کاربران برای دسترسی به این بسته الحاقی باید فصل دوم عنوان Hitman را که ۴۰ دلار قیمت داشت، خریداری کرده باشند همچنین کسانی که نسخه Gold این بازی را به قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کرده بودند هم به طور رایگان به بسته الحاقی دسترسی خواهند داشت. در ادامه تریلر این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

مامور ۴۷ به نیویورک می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.