رقیب پرسپولیس برای جذب مربی مشهور مشخص شد

الزمالک مصر نیز مانند پرسپولیس در صدد جذب تاکیس لمونیس یونانی است.

رقیب پرسپولیس برای جذب مربی مشهور مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت یک هفته از حضور رسمی برانکو در الاهلی عربستان، مدیران پرسپولیس به دنبال جذب مربی جدیدی برای جایگزینی او هستند و با نفراتی از جمله آنته چاچیچ کروات، والتر زنگا ایتالیایی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ماسیمو کاررا ایتالیایی، دی‌بیاسی ایتالیایی، تاکیس لمونیس یونانی و... مذاکره کردند که به نظر می‌رسد، تنها حضور ۲ گزینه به نام‌های کاررا و تاکیس لمونیس قطعی شده و قرار است در روز‌های آینده سرمربی سرخپوشان مشخص شود.

البته مدیران پرسپولیس پس از مذاکره در استانبول راهی تهران شدند و قرار است سرمربی جدید در تهران با بررسی تمام جوانب انتخاب شود که شانس لمونیس یونانی بیشتر از دیگران است.

طبق اعلام رسانه‌های یونانی، پیشنهاد پرسپولیسی‌ها ۵۰۰ هزار یورو بوده است، اما نکته مهم این است که الزمالک مصر نیز در صدد جذب این مربی است. الزمالک در حال حاضر از ۳۱ بازی و ۶۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ مصر قرار دارد و از شانس کمی برای قهرمانی برخوردار است، زیرا االاهلی با یک بازی بیشتر و ۷۴ امتیاز در صدر جدول است.

لازم به ذکر است، لمونیس پس از انجام مذاکره شب گذشته (سه شنبه) بیان کرد، از طریق ایمیل با مدیران پرسپولیس صحبت‌های بیشتر و بحث مالی را انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد او گزینه اصلی سرخپشوان پایتخت است.


بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار