هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با پنج دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایستگاه پایانی و هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان روز پنجشنبه ۶ تیر ماه با برگزاری پنج دیدار در شهر‌های ایلام، شیراز، سیرجان، اصفهان و بوشهر در حالی برگزار می‌شود که تیم شهرداری بم قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان شده است و تیم‌های شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم جدول این فصل بانوان قرار گرفتند. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان – شهرداری بم/ ساعت: ۱۸ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

اولین دیدار از هفته پایانی لیگ برتر بانوان بین تیم قهرمان شهرداری بم و تیم ذوب آهن اصفهان رده پنجمی برگزار می‌شود هر چند ذوب آهنی‌ها در این فصل از لیگ بانوان تا آخرین لحظه جنگیدند، اما یک باخت در دور برگشت لیگ مقابل شهرداری سیرجان آن‌ها را از رسیدن به کسب مقام باز داشت در مقابل تیم شهرداری بم قهرمان ۶ دوره پیاپی لیگ بانوان تا توانست در این فصل از فرصت‌های ممکن استفاده کرد و بدون هیچ شکستی این فصل را هم پشت سر گذاشت.

شهرداری سیرجان – آذرخش تهران/ ساعت: ۱۸ – ورزشگاه تختی سیرجان

دومین دیدار هفته بیست و دوم بانوان بین تیم‌های شهرداری سیرجان و آذرخش تهران برگزار می‌شود، شهرداری سیرجان که در این فصل از فوتبال بانوان با حواشی زیادی در جایگاه دوم قرار گرفت در آخرین دیدار خود به مصاف تیم قعرنشین آذرخش تهران می‌رود. یکی از حواشی این تیم حضورمریم جهان نجاتی مربی تیم ملی فوتبال بانوان به عنوان سرمربی در شهرداری سیرجان بوده است که این موضوع باعث ایراد کارشناسان ورزشی بسیاری شد، زیرا نباید یک مربی هدایت تیم ملی بزرگسالان و یک تیم باشگاهی را همزمان برعهده داشته باشد. هر چند این بی قانونی‌ها گاه و بی گاه در فوتبال بانوان به چشم می‌خوررد، اما امیدواریم در فصل آینده از فوتبال بانوان این مربی زحمت کش کشورمان تن به پذیرش یکسری بی قانونی‌ها حتی با کسب منفعت‌های زیاد ندهد.

سپیدار قائمشهر – سپاهان اصفهان

این دیدار از هفته پایانی به دلیل مشکلات مالی سپیدار قائمشهر لغو شد. به نظر می‌رسد قائمشهری‌ها تا اینجای لیگ هم مسائل مالی زیادی را تحمل کردند و اینک با قرار گرفتن در انتهای جدول با این فصل از فوتبال بانوان خداحافظی می‌کنند، تیم مقابل سپاهان نیز با کسب مقام سومی در لیگ بانوان به کار خودش پایان داد.

پالایش گاز ایلام – راه یاب ملل مریوان/ ساعت: ۱۸ – ورزشگاه عدالت ایلام

در چهارمین دیدار از هفته پایانی لیگ بانوان تیم‌های رده هفتمی پالایش گاز ایلام و رده چهارمی راه یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر می‌روند. مریوانی‌ها که با وجود مسافت زیاد شهرشان در این فصل از لیگ بانوان تلاش زیادی برای کسب عنوان کردند، اما اینک مجبورند به این نتیجه رضایت دهند و تمام امیدشان به فصل آینده باشد. این تیم در لیگ ۹۷-۹۸ یکبار مجبور شد سرمربی خود شادی مهین آبادی را به دلیل سرمربیگری همزمان در تیم ملی نوجوانان اخراج کند و اعلام کرد سرمربی تیمش نمی‌تواند به دلیل مشغله‌ای که در تیم ملی دارد انرژی لازم را برای هدایت باشگاه راه یاب ملل مریوان بگذارد. امیدواریم این روش پسندیده در سال‌های بعد نیز اجرا شود و هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم ها‌ی ملی کشورمان در تیم‌های باشگاهی مشغول به مربیگری نباشند.

پارس جنوبی بوشهر – همیاری ارومیه/ ساعت: ۱۸ – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

در پنجمین دیدار از هفته پایانی فوتبال بانوان تیم‌های پارس جنوبی و همیاری ارومیه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. پارس جنوبی که تا اینجای کار در رده نهم جدول قرار گرفته در یک رقابت نزدیک باید به مصاف تیم رده هشتمی همیاری برود.

زاگرس شیراز - ملوان بندرانزلی/ ساعت: ۱۸ – ورزشگاه پاس شیراز

آخرین دیدار از هفته پایانی فوتبال بانوان بین تیم رده دهمی زاگرس شیراز و تیم رده ششمی ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود. هر ۲ این تیم‌ها در تمام طول فصل مشکلات مالی زیادی را با خود به دوش کشیدند و با اتمام این فصل شاید خستگی‌های دیرینه را به در برند.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار