بالاترین کیفیت دوربین سلفی در گوشی شیائومی Mi CC9 +تصویر

شیائومی در جدیدترین گوشی خود، Mi CC9 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصولات شیائومی مدتی است که در حال گسترش در سراسر جهان هستند. این شرکت با ارائه محصولات فوق‌العاده با قیمتی مناسب توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این شرکت پس از اتفاقی که برای هوآوی رخ داده است جایگاه بهتری برای دیده شدن دارد، زیرا یکی از رقیبان اصلی آن هم اکنون در حال پشت سر گذاشتن بحرانی سخت است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از این شرکت، شیائومی قرار به زودی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کند.

جدیدترین گوشی شیائومی Mi CC9 نام دارد. خبر‌هایی که درباره تاریخ رونمایی این دستگاه منتشر شده است به ۲ جولای اشاره می‌کنند. تا اکنون اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر نشده است، اما بعضی از مشخصات آن مانند دوربین سه‌گانه جذاب Mi CC9 فاش شده است.

قدرتمندترین دوربین‌های شیائومی در Mi CC9

گفته می‌شود در پشت این دستگاه یک دوربین سه‌گانه قدرتمند قرار دارد. به تازگی این شرکت تاکید کرده است که دوربین اصلی آن دارای سنسور Sony IMX586 با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل است. شیائومی به تازگی تبلیغی نیز درباره دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی این دستگاه منتشر کرده است. در نتیجه به نظر می‌رسد که در طول زمان اطلاعات بیشتری از مشخصات گوشی جدید شیائومی به صورت رسمی منتشر شود. در ادامه این تبلیغ را مشاهده می‌کنید:

رونمایی از باکیفیت‌ترین دوربین سلفی جهان در شیائومی Mi CC9 +تصویر


بیشتر بخوانید: آمار شگفت انگیز فروش در اولین مرحله عرضه گوشی Redmi K20 Pro


شایعات منتشر شده درباره Mi CC9

شایعاتی نیز درباره مشخصات این گوشی منتشر شده است که از آن‌ها می‌توان به وجود تراشه Snapdragon 730 SoC و صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی FullHD+ امولد در Mi CC9 اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد که رابط کاربری استفاده شده در این دستگاه MIUI 10 مبتنی بر اندروید ۹ پای باشد. گفته می‌شود برای انرژی بخشیدن به این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد شد که از یک درگاه USB-C برق خود را تامین می‌کند. برای این که اطلاعات بیشتری درباره این گوشی به دست بیاوریم باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم اما مطمئنا محصول عرضه شده ارزش این را خواهد داشت.

انتهای پیام/

شیائومی در گوشی جدید خود از قدرتمندترین دوربین‌ها استفاده می‌کند

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار