اصرار بی فایده است، یا لیگ برتر یا هیچ؛

قاسم حسن زاده دیگر دل و دماغ تیم داری ندارد!

مالك باشگاه خونه به خونه خبر انتقال تيم به خراسان جنوبي را به صورت رسمي تاييد كرد اما مديركل ورزش و جوانان روند قانوني اين انتقال را تاييد نمي كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،خبر فروش امتیاز تیم لیگ یکی خونه به خونه به استان‌های دیگر هر روز جدی‌تر از گذشته مطرح می‌شود و اگرچه مالک تیم از قطعیت واگذاری تیم می‌گوید، اما در طرف دیگر مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال اصرار دارند که انتقال تیم بدون اجازه آن‌ها غیرقانونی است.

وقتی سوت پایان بازی با برق جدید شیراز به صدا درآمد و مسجل شد که تیم شهر همسایه یعنی نساجی به جای خونه به خونه لیگ برتری شده، زمزمه فروش تیم بابلی به گوش می‌رسید.

قاسم حسن زاده مالک بلندپرواز تیم آشکار و پنهان اعلام کرد حالا که لیگ برتری نشدیم، دیگر هزینه بی فایده است.

او سال پیش همین روز‌ها هم در واگذاری تیمش جدی بود، اما مسئولان در نشست‌های پیاپی و با وعده و وعید، او را علیرغم میل باطنی به ادامه کار واداشتند.

اما اگر نخواهیم این خبر‌های انتقال و فروش تیم را با نگاهی بدبینانه سناریو تحریک مسئولان بدانیم، گویا او امسال روی تصمیم خود مصمم است و حالا مسئولان به جای اصرار نافرجام روی بند‌های قانونی دو راه در پیش دارند: یا کنار گذاشتن تعارف با مردم و تایید انتقال تیم و یا حمایت واقعی از خونه به خونه و دلگرم کردن دوباره قاسم حسن زاده.

حامد گلی
 
انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.