ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان در کردستان

تیم راه یاب ملل مریوان در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف تیم پالایش گاز ایلام می‌رود تا بتواند جایگاه چهارم خود در جدول رده بندی را تثبیت کند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته بیست و دوم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ششم تیرماه با برگزاری دیدار‌های نهایی در سراسر کشور پیگیری می‌شود.

بانوان تیم راه یاب ملل مریوان در دیدار پایانی راس ساعت ۱۸ در ورزشگاه عدالت شهر ایلام میهمان تیم پالایش گاز این شهر خواهند بود که در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد.

شاگردان رحمتی با ۴۲ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است و در صورت حفظ این موقعیت در جدول رقابت‌ها باید به برد مقابل حریف خود برسند.

تیم ذوب آهن اصفهان هم اکنون با ۴۰ امتیاز و یک پله پایینتر از راه یاب ملل در جایگاه پنجم قرار دارند و باتوجه به بازی سختی که مقابل شهرداری بم در پیش رو دارند تنها با برد می‌توانند به صعود یک پله ایی امیدوار باشند و چنانچه در این بازی به نتیجه تساوی یا باخت برسند در همان جایگاه پنجمی باقی خواهند ماند.

در پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان و در دیدار‌های پایانی که روز پنجشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد تیم‌های شهرداری بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان تقریبا جایگاه اول تا سومی خود را در جدول لیگ برتر مسجل کرده اند.

انتهای پیام / م

تیم راه یاب ملل مریوان به مصاف تیم پالایش گاز ایلام می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.