۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی شناسایی شدند

سخنگوی سپاه قدس گیلان از شناسایی، تشییع و خاکسپاری ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روح الله پوراسماعیلی، سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به بازگشت ۲ شهید تازه تفحص شده گیلانی بعد از ۳۶ سال به زادگاهشان گفت: پیکر پاک ۲ شهید گیلانی تازه تفحص شده شنبه هفته آینده در گیلان تشییع خواهد شد.

وی افزود: گروهبان سوم وظیفه محمد حسین نژاد دریاکناری ۲۱ ساله اهل لنگرود که ۲۲ تیر سال ۶۱ در شلمچه به شهادت رسیده بود، به تازگی تفحص و با آزمایش DNA تعیین هویت شد.

سخنگوی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: همچنین حسین رستمی روشن ۲۳ ساله اهل رودسر هم که ۷ اسفند سال ۶۲ در جزیره مجنون به فیض شهادت رسیده بود، به تازگی تفحص و با آزمایش DNA تعیین هویت شده است.

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این ۲ شهید دفاع مقدس از ساعت ۱۰ شنبه هفته آینده همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از سپاه ناحیه مرکزی رشت در پل عراق تا میدان فرهنگ رشت تشییع می‌شود، گفت: مراسم وداع با این ۲ شهید نیز همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء در لنگرود و رودسر برگزار می‌شود.

وی از تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر این شهیدان یکشنبه هفته آینده در لنگرود و رودسر خبر داد و تصریح کرد: خبر پیدا شدن پیکر شهیدان محمد حسین نژاد دریاکناری و حسین رستمی روشن شب گذشته به خانواده هایشان اطلاع داده شد.

انتهای پیام/ع

تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گیلانی تازه تفحص شده

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.