جشن هویت در دلگان برگزار شد

جشن هویت با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار دلگان و شماری از مدیران کل و مسئولان کشوری و استانی در شهرستان دلگان برگزار شد.

جشن هویت در دلگان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  جشن هویت و شناسنامه دار شدن بی شناسنامه‌ها که در حاشیه نشست شورای اداری با حضور شماری از معتمدان و ریش سفیدان طوایف و قشر‌های مختلف مردم در فرمانداری دلگان برگزار شد ۲۵ نفر به نمایندگی از ۲ هزار و ۹۸۱ نفر از مردم سیستان و بلوچستان شناسنامه خود را دریافت کردند.

دهمرده مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری دلگان گفت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون به ۲ هزار و ۹۸۱ نفر از افرادی که فاقد شناسنامه بودند سند سجلی و برگ هویت اهدا شده است.

رضا راحت دهمرده افزود: در این مدت هشت هزار و ۵۵۲ پرونده و تقاضا از فاقدان شناسنامه در استان تشکیل شده است که تاکنون برای ۲ هزار و ۹۸۱ نفر شناسنامه صادر شده است.

وی بیان کرد: از مجموع این افراد ۸۲۷ نفر مربوط به شهرستان دلگان بوده است که برای تمامی آنان شناسنامه صادر شده است.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اتباع ایرانی فاقد شناسنامه که تاکنون موفق به دریافت شناسنامه نشده‌اند باید هرچه سریع‌تر برای تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی به ثبت احوال شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

در این مراسم کیک مخصوص هویت با حضور افراد فاقد شناسنامه بریده شد.

دلگان با حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۴۸۲ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

 بی شناسنامه‌ها در شهرستان شناسنامه دار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار