برگزاری همایش مدیریت سبز در دانشگاه علوم پزشکی

همایش مدیریت سبز با حضور مدیران ارشد و نمایندگان معاونت‌های مختلف دانشگاه م پزشکی برگزار شد .

برگزاری همایش مدیریت سبز در دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،نادری معاون سازمان محیط زیست استان کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت پسماند‌های پزشکی موفقیت خوبی داشته به طوری که پسماند‌ها پس از بی خطر سازی با دستگاه‌های مخصوص در محل‌های از پیش تععین شده‌ای دفن می‌شوند.

وی گفت : پرسنل دانشگاه علوم پزشکی با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر به عنوان سفیران سلامت استان می‌توانند نقش مهمی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی زیست محیطی داشته باشند.

نادری افزود : بهورزان به عنوان متولیان سلامت در روستا‌ها می‌توانند در مدیریت پسماند‌های کشاورزی و خانگی تاثیرگذار باشند.

وی افزود : امیدواریم بحث انرژی خورشیدی، صرفه جویی، مدیریت آب، انرژی، کاغذ، حمل و نقل و پسماند و ... در تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی مدیریت شوند.

کبودی مدیر بهره وری، خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : چندسالی است که به طور جدی به بحث مدیریت سبز و حفظ منابع طبیعی در رویکرد‌های ادارات دولتی توجه خاصی می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز به عنوان یک سازمان دولتی همگام با سایر سازمان‌ها در خصوص مدیریت بهره ه وری اقداماتی انجام داده است.

وی گفت : خوشبختانه ما در بخشی از شاخص‌های بهره وری موفق عمل کرده ایم، در بحث سلامت آب برنامه‌های خوب و مفیدی انجام شده و در بخش پسماند‌ها بعضی از بیمارستان‌ها موفقیت بیشتری داشته اند و برخی کمتر موفق بوده اند.

کبودی افزود : بررسی امکان و کارایی استفاده از انرژی خورشیدی، تهیه الگوی برق مصرفی واحدها، رعایت شاخص‌های محیط زیستی در ارزیابی واحدها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بهسازی فضا‌های فعلی با هدف افزایش ظرفیت از جمله برنامه‌های کارگروه مدیریت سبز در دانشگاه است.

 

 

انتهای پیام/د

دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت پسماند‌های پزشکی موفقیت خوبی داشت

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار