مدیرعامل بنیاد احسان:

۴۰هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشور ایجاد شده است

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: سال گذشته ۴۰هزار شغل مستقیم توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کشور ایجاد شده که پیش‌بینی می‌شود امسال به ۸۰هزار شغل برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از اهدای ۱۴۴ جهیزیه با همکاری مساجد استان مرکزی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان در اراک اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حوزه محرومیت‌زدایی و در حوزه رسیدگی به مناطق محروم، خدمات گسترده انجام داده است.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخت بیش از ۱۵۰۰ مدرسه، ۱۱۰۰ مسجد و حسینیه، ۳۰ هزار خانه عالم، ۶۰ هزار خانه ویژه محرومین و ۱۲ بیمارستان و… را بخشی از فعالیت‌های این ستاد طی سال‌های اخیر برشمرد.

مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد احسان به موازات بنیاد برکت در ستاد فرمان امام خمینی برای حضور جدی تر در حوزه اجتماعی شکل گرفته و طرح مسجد احسان با ارائه خدمات با محوریت مساجد به وجود آمد که در این طرح یک هزار مسجد در سراسر کشور شناسایی و انتخاب شدند تا خدمات اجتماعی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که بنیاد احسان دنبال می‌کند، حمایت‌های اجتماعی است. در همین راستا در سال گذشته موفق شدیم ۲ هزار جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری را در سراسر کشور توزیع کنیم.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: امسال هم این رقم به ۳ هزار جهیزیه رسیده و این شامل ۱۴ قلم کالای ضروری خانواده است که در سراسر کشور بین زوج‌های نیازمند توزیع می‌شود که توزیع یک هزار مورد آن را سازمان تبلیغات اسلامی کشور تقبل کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: از یک هزار جهیزیه تاکنون ۵۰۰ جهیزیه در سراسر کشور توزیع شده و امروز استان مرکزی موفق شد ۱۴۴ جهیزیه که بیشترین رقم جهیزیه بین استان‌های کشور است را توزیع کند و در این زمینه رتبه اول را کسب کند که این برای سازمان تبلیغات اسلامی استان افتخاری بزرگ به شمار می‌رود.

به گفته مدنی، در مجموع ۳۵ خدمت در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دنبال می‌شود و هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ گروه جهادی با مجموعه ستاد فرمان امام حضرت امام خمینی (ره) مرتبط هستند و در قالب طرح‌های تعریف شده خدمات ارائه می‌دهند و این گروه‌های جهادی در حقیقت بازوی اجرایی ستاد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.