بسته اخبار حوادث امروز ششم تیرماه ۹۸؛

پاکسازی مناطق آبادان از وجود سارقان

مهم‌ترین حوادث امروز (ششم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز ( پنجشنبه ششم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق احمدآباد؛ جمشیدآباد؛ کوی قدس و بهار ؛ تانکی۲و کوی کارگر همچنین سلیج شرقی در این شهرستان خبر داد.

 وی گفت: در ادامه طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی، و پاکسازی نقاط آلوده در قالب امنیت محله محور در دستور کار این فرماندهی قرارگرفت .

فرمانده انتظامی آبادان افزود: ماموران کلانتری۱۵احمدآباد و کلانتری۱۳قدس  با اقدامات تخصصی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان در مناطق ذکر شده ضمن هماهنگی قضائی، در چند عملیات مشترک هفت سارق حرفه ای سیم برق و موتور کولرهای گازی۲تیکه (که از روی پشت بام منازل شهروندان سرقت می کردند)  را شناسایی و دستگیر کردند.

پاکسازی مناطق آبادان از وجود سارقان

تقی زاده ادامه داد: دربازرسی از محل اختفاء مجرمان ،تعداد ۵دستگاه موتور متعلق به کولرهای ۲تیکه و مقداری سیم برق هوایی؛ و همچنین۲دستگاه موتورسیکلت سرقتی ۸ دستگاه گوشی موبایل کشف شد .

وی  در پايان با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند  .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.