بسیج شدن همگان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی آمل گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید تمام جامعه بسیج شوند، مبارزه با اعتیاد و صیانت از معتادین بهبود یافته با کمک جامعه امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی آمل آسیب‌های اجتماعی را تهدیدی برای جامعه خواند و گفت: آسیب‌هایی مانند اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، مناطق حاد و بحرانی، فساد اخلاقی، خودکشی، سرقت ورزی، آسیب‌های نوپا که شبکه‌های مجازی هستند باید توجه بیشتری به آن‌ها شود.

کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی آمل با بیان اینکه شعار امسال بیایید یاریگر یکدیگر باشیم نامگذاری شده است، افزود: با هماهنگی کمیته فرهنگی این شهرستان، در راستای آگاه سازی جامعه برنامه‌های اعم از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در دانشگاهها، مدارس، مساجد، محیط کار و کارگاه‌ها و کارخانها، پخش برشور و تراکت در سطح شهر، برگزاری کارنوال پیشگیری مواد مخدر در سطح شهر انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری کارگاه صیانت از معتادین و بهبودیافتگان، بازدید از اشتغال ایجاد شده توسط بهیودیافتگان، برگزاری جشن و جنگ شادی در مناطق آسیب و حاشیه، بازدید از کمپ‌ها و مراکزدرمانی سرپایی یا MMT، بازدید از منزل بهبود یافتگان و برگزاری تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 

رئیس بهزیستی آمل به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اشاره کرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی می‌تواند کمک بزرگی برای رشد اجتماعی و فرهنگی منطقه باشد.

اسفندیاریان در پایان گفت: پنج کمپ اقامتی، مرکز درمانی سرپایی MMT متادون درمانی در آمل آماده خدمت رسانی به شهروندان وجود دارد.

انتهای پیام/س
 

آسیب‌های اجتماعی تهدیدی برای جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار