بهره مندی صدرصدی اراکی‌ها از آب سد کمال صالح در انتظار تکمیل رینگ‌های شمالی و جنوبی

مدیر آب وفاضلاب اراک از بهره مندی صدرصدی اراکی‌ها از آب سد کمال صالح با تکمیل رینگ‌های شمالی و جنوبی خبرداد.

بهره مندی صدرصدی اراکی‌ها از آب سد کمال صالح  در انتظار تکمیل رینگ‌های شمالی و جنوبیسرآبادانی مدیر آب وفاضلاب شهرستان اراک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر بخش زیادی از آب شرب شهر اراک زیر پوشش سد کمال صالح است و تقریباً ۱۵ درصد شهر از منابع دیگر تامین می‌شود که با تکمیل رینگ‌های شمالی و جنوبی بهره‌مند شهر اراکی‌ها از آب سد کمال صالح صدرصد می‌شود.

سرآبادانی افزود: شبکه آبرسانی که از سد کمال صالح می‌گیریم به اندازه‌ای نیست که کل ۱۰۰ درصد شهر را پاسخگو باشدو تقریباً ۱۵ درصد شهر از جمله شهرک صنعتی فاز یک و دو شهید بهشتی چند تا از شهرک‌های را از منابع دیگر تامین می‌شوند و آب این منابع هم رصدو آزمایش می‌شود و مشکلی ندارد.

وی اضافه کرد: رینگ‌های شمالی و جنوبی آبرسانی شهر اراک توسط شرکت سهامی آب منطقه‌ای در دست اجرا است و از همه عزیزان مسئولین محترم درخواست می‌کنم تا کمک کنند تا این ۲ پروژه هر چه زودتر به ثمر برسد و آبرسانی سد به ۱۵ درصد باقی مانده را از سمت غرب هر چه زودتر به ثمر برسد.

مدیر آب وفاضلاب شهرستان اراک ادامه داد: تصفیه خانه سد کمال صالح در غرب شهر اراک واقع است و ۱۵ درصدی که از این آب برخوردارنیستند به خاطر فاصله تصفیه خانه تا این نقاط است که با تکمیل رینگ‌های آبرسانی این ۱۵ درصد هم از آب سد کمال صالح برخوردار خواهند شد.

آب شرب شهر اراک مرتب و روزانه تحت آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی قرار می‌گیرد

وی بیان کرد: کل آب شرب شهر اراک در همه نقاط شهر کاملا رصد می‌شود و مرتب و روزانه تحت آزمایش‌های فیزیکی و شیمیایی قرار می‌گیرد و این اطمینان را به همه همشهریان عزیز می‌دهیم که آب شهر از نظر کیفیت آلودگی و دیگر موارد آزمایش می‌کنیم و خیالشان راحت باشد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: آب و هوا ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.