شنبه؛

تشییع پیکر ۲ شهید در اهواز صورت می‌گیرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در اهواز همزمان با شهادت امام صادق (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه پیکر پاک و مطهر این ۲ شهید از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد استان می شود.

وی افزود:  پس از آئین استقبال به حرم علی بن مهزیار اهوازی منتقل می‌شوند و در این مکان مقدس آئین وداع با پیکرهای این دو شهید والامقام برگزار می‌شود.

فرجیان بیان داشت: روز جمعه نیز پیکر این ۲ شهید والا مقام به مصلای مهدیه اهواز انتقال داده می‌شود و پس از قرائت نماز بر دستان نمازگزاران و مردم شهید پرور خوزستان تشییع می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: آئین خاکسپاری این شهدای والامقام روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفرصادق (ع) بوده که پیکر شهید قاسم بلند از محل لشکر ۹۲ زرهی تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود و پیکر عبدالرضا حمودی نیز با توجه به اینکه قرار بود در ماهشهر به خاک سپرده شود اما خانواده این شهید به آبادان منتقل شده‌اند، بر اساس تصمیم مسئولان در یکی از این ۲ شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/م

تشییع پیکر ۲ شهید در اهواز

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.